سوالات متداول

طول ماندگاری پروتز زانو چقدر است و آیا با جراحی تعویض مفصل کوتاهی پا اصلاح می شود؟

پروتز زانو بیش از بیست سال ماندگاری خواهد داشت و در صورتی که جراحی به درستی توسط متخصص انجام شود کوتاهی پا قابل اصلاح خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جراحی و تمامی جزئیات آن می توانید به صفحه جراحی زانو مراجعه نمایید.

آیا مصرف کورتن سبب آسیب دیدگی مفاصل می شود؟

مصرف کورتن به هر دلیل با آسیب های همراه خواهد بود و این آسیب ها قابل پیشگیری نخواهند بود اما می بایست تحت کنترل و مراقبت متخصص بود.

چه مدت پس از جراحی منیسک زانو می توان راه رفت؟

فرد به مدت چند ساعت پس از جراحی می تواند با کمک عصا شروع به راه رفتن نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به صفحه درمان پارگی منیسک مراجعه نمایید.

انجام جراحی زانوی پرانتزی بر روی هر دو پا امکان پذیر است و هزینه جراحی چقدر می شود؟

انجام عمل زانوی پرانتزی بر روی هر دو پا امکان پذیر است. اما هزینه براساس برخی عوامل همچون نوع بیمارستان متفاوت خواهد بود.

آیا درمان آرتروز زانو با اوزون درمانی امکان پذیر است؟

اوزون درمانی هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و تنها ورزش موثر در صورتی که بیماری جدی نشده باشد پیاده روی خواهد بود.

به منظور آشنایی بیشتر با نحوه درمان به صفحه آرتروز مفصل زانو مراجعه نمایید.

با وجود ابتلا به بیماری آرتروز زانو استفاده از تردمیل مناسب خواهد بود؟

در صورتی که درد دارید بهتر است از تردمیل استفاده نشود.

درمان انحراف زانو با وجود پیشرفت بیماری به چه صورت خواهد بود؟

روش درمان با توجه به برخی عوامل همچون شدت پیشرفت بیماری متفاوت می باشد به همین منظور نمی توان قبل از معاینه و بررسی های لازم روش درمانی خاصی را بیان نمود.

در نهایت بگوییم، در صورت ابتلا به هر نوع بیماری بهتر است به منظور پیشگیری از پیشرفت بیماری بدون اتلاف وقت به متخصص ارتوپدی مراجعه نمایید.

آیا پس از درمان پارگی رباط صلیبی داشتن درد و تورم پس از یکسال به دلیل فشار طبیعی است؟

داشتن درد از مهمترین نشانه هاست که می بایست حتما علت درد زانو بررسی شود.

در نهایت بگوییم، در صورت داشتن احساس درد حتما به متخصص ارتوپدی مراجعه نمایید تا با معاینه و بررسی های لازم علت درد زانو مشخص گردد شاید در مواردی جهت درمان نیاز به جراحی باشد.

علت درد و قفل شدن زانو پس از گچ گرفتن با وجود آنکه نیاز به جراحی داشت چیست؟

احساس درد و قفل شدن زانو از مهمترین نشانه های است که می بایست علت آن بررسی شود و در صورت نیاز جراحی شود. لذا سعی نمایید بدون اتلاف وقت به متخصص مراجعه نموده تا پس از بررسی های لازم درمان شوید.

تاخیر ده ساله در درمان پارگی رباط صلیبی چه اثراتی را به دنبال خواهد داشت؟

در بسیاری از افراد با پارگی رباط صلیبی پروسه آرتروز و تخریب غضروف مفصلی شروع می شود، بنابراین بعد از ده سال به احتمال زیاد مبتلا به بیماری آرتروز خواهید بود اما برای تشخیص دقیق تر لازم است تا تحت معاینه و بررسی های لازم قرار گیرید.

در صورت ابتلا به آرتروز استفاده از توالت فرنگی می تواند بیماری گوارشی ایجاد کند؟

به منظور پرهیز از نشستن به صورت چمباتمه در زمان ابتلا به بیماری آرتروز استفاده از توالت فرنگی مناسب است و بدانید که استفاده از آن هیچ نوع بیماری گوارشی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

پس از دوازده سال ابتلا به پارگی رباط صلیبی درمان چگونه خواهد بود؟

روش درمان براساس برخی عوامل متفاوت می باشد و لذا قبل از معاینه و بررسی های لازم روش دقیق را مشخص نمود.

آیا پس از جراحی تعویض مفصل زانو احتمال دررفتگی با راه رفتن با عصا و واکر وجود دارد؟

پس از جراحی تعویض مفصل بهتر است به توصیه های پزشکی گوش دهید و با مشورت پزشک اقدام به راه رفتن نمایید.

در صورت رعایت توصیه های پزشکی احتمال دررفتگی و هر نوع آسیب دیدگی وجود نخواهد داشت.

در نهایت بگوییم، برای اطلاع از مراقبت های لازم پس از جراحی به صفحه مراقبت های بعد از تعویض مفصل زانو مراجعه نمایید.

جراحی تعویض مفصل در فرد 85 ساله عوارضی را در پی نخواهد داشت؟

جراحی تعویض مفصل در صورتی که فرد در این دوره سنی مبتلا به بیماری زمینه ای نباشد، عوارضی را به دنبال نخواهد داشت و با موفقیت تقریبی 95 درصد همراه خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از عوارض جراحی تعویض مفصل زانو به صفحه آن مراجعه نمایید.

هزینه تعویض مفصل لگن چقدر است و این جراحی مشمول بیمه می شود؟

هزینه جراحی تعویض مفصل لگن بسته به برخی عوامل همچون بیمارستان و نوع پروتز متفاوت می باشد.

لذا قبل از معاینه و بررسی های لازم نمی توان هزینه دقیقی را مشخص نمود. در مواردی برخی از بیمه ها تا حدودی از هزینه ها را شامل می شود.

در صورت آگاهی بیشتر از نحوه جراحی تعویض مفصل لگن و هزینه های به صفحه آن مراجعه نمایید.

آیا با مصرف کلسیم میتوان از پیشرفت پای پرانتزی کاست؟

در ابتدای امر بایستی بدانید مصرف هر گونه دارویی می بایست با صلاحدید متخصص ارتوپدی انجام گردد.

مصرف قرص کلسیم همراه با ویتامین د می توان از پیشرفت بیماری همچون پای پرانتزی کاست.

Call Now Buttonتماس با پزشک